tisdag 23 augusti 2011

Käftis

Vaknar och svårt att somna om, gruvar mig lite för tandläkarbesöket. Det är (förhoppningsvis) den sista större grej jag ska göra för den här behandlingsomgången, en rotfyllning. De verkar ha bra bedövningar nuförtiden och jag tror inte att det kommer att göra så ont, men det tar lång tid att göra. Måste ändå säga att jag har varit fantastiskt duktig som efter 12 år som rädd nu snart fixat hela käften, t.o.m. en utdragning. Jag kommer att grunda med Stesolid men jag kommer att kliva in på mottagningen kl 11. Det känns skönt att äntligen våga.




6 kommentarer:

  1. Du kommer klara det galant. Bara att tänka på att det kan vara sista besöket. Vilken grej. Som att ha vunnit en miljon. Ska tänka på dig lite extra idag...

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack!

    Du är duktig du också. Inser du vad modigt det är att gå till tandläkaren. Sååå bra. Lycka till idag. Det kommer gå bra. Kram!

    SvaraRadera
  3. Du är så jäkla bra! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla snälla alla! Morgonkaffet nu, sen göra sig i ordning och rätt vad det är så är jag där. Nu i dagsljus känns det görbart. :)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. All pepp till dig..
    Det går säkerligen bra.Jag har rotfyllt en gång och det enda som var jobbigt var ju just tidendet tog..ont gjorde det inte.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack Milla! Nu blev det inget rotfyllande trots allt, vi får se vad som händer om ett par veckor...

    Kram!

    SvaraRadera