söndag 7 augusti 2011

Hybris

Sitter här tre på natten och garvar häcken av mig. Men jag ska strax gå och lägga mig igen, är nog mest spänd inför resan, sitter och skriver packlista.

------------------------


Gick verkligen och lade mig och sov fyra timmar till, ett sömnsaldo på sju timmar som duger bra när man sover utan piller och har tusen saker att tänka på.

Tänk att jag lärde mig packlistor sent i livet, gud vad skönt det är för en rese-kontrollfreak. Annars kan jag ta saker med en klackspark men ska jag iväg någonstans känns det som jordens undergång om jag skulle ha råkat glömma något. Hahaha, det är ju inte som om man inte kan köpa en ny tandborste i Stockholm city...

2 kommentarer:

  1. Listor är inte alls fel... Ett bra komplement till en full hjärna. Man KAN inte komma ihåg allt. Glad att du kan och ska resa... Jättekramen

    SvaraRadera
  2. Fröken Hulda - har jag väl bara satt mig på tåget så kommer jag tycka det är jätteroligt. :)

    SvaraRadera