torsdag 13 augusti 2009

Tack

Tack till alla gulliga människor som svarade på det senaste! Det är skönt att känna er värme.

Jag har det under omständigheterna hyfsat. Är hemskt trött i huvudet och sover en hel del, men verkar klara mig från superdepressionen. Märkligt nog har de kraftiga självskadetankarna försvunnit helt. Väldigt skönt att jag inte har några sociala åtaganden inplanerade den närmaste tiden. 

Igår damp det ner ett paket med smycken som jag inte minns att jag har beställt. :-o Det är jag som beställt dem, hittade en orderbekräftelse i min inbox. Tack och lov var de inte så dyra. Vad jag minns är att jag kollade på en ny ipod, men den fanns inte i lager där jag kollade så jag tröttnade. Har gjort en överenskommelse med Mannen att om han någonsin ser det gå åt samma håll igen så får han ta hand om kreditkorten.

Mannen lyckades verkligen bra med att få mig hålla kontakten och berätta en hel del om vad som hände (inte Amsterdam dock), lirkade med mig att ta medicinen och ringa dr B. Är återigen tacksam att ha honom.

Slut för idag, tack för idag.

2 kommentarer:

  1. Skönt att du klarade dig från superdeppen. Ta det lungt nu och vila upp dig.

    varm kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag ska se till att vi fixar ett familjemöte på psyk.
    Men nu menade mamma inte att jag skulle åka dit utan att de kunde få tips och råd från pykologen som vi kunde ge till min läkare och terra..så lät det nu när jag pratade med henne.

    KRAM

    SvaraRadera