söndag 2 augusti 2009

Gäsp

Dagens begivenhet är överstånden. Jag fick stesolida lite för att inte krypa ur skinnet. Tack och lov har jag börjat lära mig att redan tidigt säga till värden/värdinnan att jag är trött/har huvudvärk/whatever och om jag sticker tidigt så är det bara därför, inte för att jag är sur. Då brukar de ta det ok att jag lämnar först av alla.

Nu har jag inga sociala planer för överskådlig framtid. Det känns faktiskt rätt skönt. Jag behöver komma ikapp mina känslor.  (Även om jag troligtvis snart kommer längta efter familj och vänner igen.)

Men imorgon blir det kanske en tripp till Ikea. Ena sängbottnen är lite väl sliten så jag ska få en ny! Sen kommer jag väl sova tre gånger så mycket som nu, bara för att. ;) (Och sen återstår att se hur många "jättebra att ha"-grejor vi får med oss från Ikea.)

2 kommentarer:

  1. Smart att säga till värdinnan innan - så vet hon varför man plötsligt inte är där längre. Jag har alltid såna problem, jag orkar aldrig vara kvar heller.

    Idag har vi varit på IKEA ett antal gånger och det FATTAS ju jämt någon liten skruv eller något är sönder....

    SvaraRadera
  2. Ja, Ikea är ett sorts äventyr, man får ladda lite innan!

    SvaraRadera