lördag 22 november 2008

Gomorron

Villpratavillpratavillprata men om va fan då, sitter här i guds gåva till mänskligheten, morgonrocken, novembermorgon med allt vad det innebär, kaffeabstinent för jag har tänkt några gånger på att gå och sätta på det men blivit distraherad på vägen, lyssnar på kylskåpet, vill ha MUSIK men Mannen sover fast bara fem minuter till så jag väntar som en sprinter i startblocken. 

Är fortfarande glad över att jag jagade AF-gubben så han fick röven ur. Kanske mest känslan av att kunna påverka en liten liten aning, som omväxling till att ständigt känna sig totalt maktlös i myndighetskontakterna. Och ännu mer glad över att företaget stod fast vid att jag får vara där, att jag lyckades med det där första intrycket. När jag sen väl kommer igång med arbetsträningen och måste gå iväg varje morgon i ur och skur kommer jag säkert att klaga bittert. Jag får passa på att glädjas nu.

Ska gå och utöva mitt (frivilligt påtagna) väckningsansvar.

3 kommentarer:

  1. Va BRA att det ordnar sig med arbetsträningen! Nu när du ändå vill.... morgonkram!

    SvaraRadera
  2. Godmorråååånn! :-)
    Hoppas han tog din väckning med värdighet *skrattar*

    SvaraRadera
  3. Tack Tea och Kimmi.
    Jag väcker väldigt lugnt och stilla så det var inga problem. :)

    SvaraRadera