onsdag 14 april 2010

Frispark

Vackert. Allt. Mannen tog några jättefina bilder på fotbollsmatchen igår. Ibland blir jag bara så glad av färger.

Har organiserat mina lösenord (och nej, de ligger inte som dokument i datorn), något jag tänkt på ibland när jag svurit över hur jag skulle komma åt mitt Bokus-konto och sånt. Det är bra med lite extra kraftkickar om man faktiskt får något gjort. Jag tycker det kan vara svårt att fokusera energin, eller så blir den fokuserad på fel saker. Skulle vilja vara sån här, alltid, fast effektiv.

Känner nästan bokstavligen hur jag slits åt två håll. Återigen är det känsla och logik som inte ser öga till öga, och ser är ett bra uttryck för vid ena polen hindrar jordens krökning att man ser den andra. Jag tror att det ska gå bra nu för det måste jag tro, vägrar några fler trafikolyckor, ändå pekar ett varnandes finger på klockan. Men jag vill hellre tänka på vad jag ska ha på mig idag.

2 kommentarer:

  1. Jag vill hälsa på och säga hej till dig. Har kommit in i något maniskt nu när våren kommit.

    Tack för att du finns.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej hej Bloggullet, alltid trevligt när du tittar förbi. Visst kan man bli lite tokig om våren. ;)
    Kram!

    SvaraRadera