fredag 23 april 2010

Förbudsskylt

Har suttit i en halvtimme på badrumsgolvet med ett förbjudet föremål, men backade av den eleganta anledningen att föremålet i fråga inte var mitt utan kom från verktygslådan. Verktygslådan är off limits.

Så jag dricker presskaffe istället, det blir eventuellt två av de från psyk medskickade stesoliden också (de kastar alltid med mig en massa när jag går på permission, kanske för att jag oftast kommer tillbaka med dem igen).

Åker tillbaka till psyk om några minuter. Har duschat och klätt mig acceptabelt snyggt och lagt en hand vid håret, det ska fan inte synas att jag är ett psykfall.

(Ev. kommentarer om att jag är stark som inte skadar mig undanbedes, tack. )

5 kommentarer:

  1. Vad vill du ha för kommentarer? Vad vill du höra från oss som läser och bryr oss, som vill och behöver att du är rädd om dig?

    SvaraRadera
  2. Rebecca - förlåt, jag sätter er i en omöjlig situation. Tänker inte så klart. Orkar inte skriva på mobilen men ska försöka förklara mig lite bättre när jag (troligtvis) är hemma imorgon. Jag gör saker för att hålla mig trygg. Att någon alls orkar tänka på mig är mer än nog. Tack.

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att du ser till att hålla dig trygg. Det gör mig väldigt lättad.

    Ja jag tänker på dig. Massor. Och jag vet att det är många fler som gör det.

    Var rädd om dig... *kramar*

    SvaraRadera
  4. Mmm, var rädd om dig, det tycker jag också. Kram. Du ska inte göra illa dig. Inte.

    SvaraRadera
  5. Miriam och Rebecca - kram på er!

    SvaraRadera