lördag 23 augusti 2008

Studs

Drack Perle de Vigne igår och såg på stavhopp. Bland annat, hihi. Skrev en massa på olika forum också, mailade folk, samma idag, vill ta upp kontakten med alla. Blir otålig när jag inte får svar direkt (ok så folk kanske sover ibland i Sydkorea också...) Funderar på att åka till Sthlm-Uppsala snart. Flyga, wheee.

Och (hallå LaLuna om du råkar läsa ;)) jag ska gå och kolla på Aimee Mann i Göteborg senare i höst, är ett bra tag sen jag var på en konsert. Min äldsta son och hans tjej hänger med.

Idag har jag ätit prinsessbakelse, så himla gott! Blir lax sen, min favoritmat förutom kanske lamm. Och har varit på tunnelbygget vid Hallandsås och kollat utställningen. Stort. Mycket. Svårt att avgöra om det är förnuftigt eller storhetsvansinne. History will be the judge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar