måndag 25 augusti 2008

Stackars

Känner mig rätt irriterad idag. Först bestämde jag mig för att testa basal kroppskännedom på Friskis&Svettis idag när terminen börjar. Det var såååå tråkigt. Jättesmå rörelser som upprepades i 5-10 minuter samtidigt som man hoade. Och så gå runt i rummet varv på varv. Ledaren verkade jätteentusiastisk så jag kunde inte med att gå därifrån. Blev spänd och fick huvudvärk. Nej tack.

Terapin var inte heller kul. Blev ett rätt fragmenterat samtal, antagligen mest för att jag inte orkade hålla någon linje. Ville gå därifrån också men det har jag som policy att inte göra. Det enda jag har med mig är tanken att ju mer jag reflekterar över mig själv och omvärlden, ju mer jag anstränger mig att göra rätt, ju mer medveten jag blir, desto jobbigare och krångligare blir det. Hjärndöd är mitt ideal.

Äh, sluta gnäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar