söndag 3 augusti 2008

Obestämt

Är arg på min höft som börjat göra ont, särskilt på morgnarna när jag ska stiga upp. Visst kände jag lite i våras att det var aningen stelt och ömt på yogan, men det känns ändå lätt förvånande att det värker, fattar inte varför. Tycker jag är alldeles för ung för artros, så jag tänker att det är någon sorts inflammation eller sträckning, fast då är det konstigt att det inte gått över. Kanske är det för att jag gått upp så mycket i vikt på kort tid. Jaja, får se vad som händer.

Lite sådär avslappnad men aktiv dag igår. Fika med T som är en ganska ny men trevlig bekantskap. Impulsköp av kjol:

På kvällen åt jag middag på torget tillsammans med Mannen och en brukare, ljummen sommarkväll. Pratade länge med S på telefon, om FK-utredning, juristkarriär, evolutionen och georgiskt vin, vindlande på olika stigar som våra samtal brukar vara.
Känner mig mätt på socialt liv, idag ska jag stänga in mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar