fredag 10 december 2010

Överkänslighet

Mannen har kramat mig mycket och jag har lugnat ner mig. Tror att en anledning till min reaktion är gamla spöken, har flera gånger i livet varit i situationen att något dramatiskt har hänt men jag har inte tillåtits tala om det, inte låtsas om det. Det är en väldigt öm punkt. Andra står inte ut med saker, men jag förväntas ta det. Därmed inte sagt att jag alltid orkar bära andras smärta, jag är ingen ängel. Livet är elakt ibland.

Men men, nu kan jag sätta det åt sidan för idag. Ska snart träffa äldsta sonen, jättekul. :D

4 kommentarer:

  1. Har inga egna ord att säga, citerar Nina Simone:

    "Baby, you understand me now, if sometimes you see that I'm mad.
    Don't you know noone alive can always be an angel?
    When everything goes wrong you see some bad.
    But I'm just a soul whose intentions are good.
    Oh Lord, please don't let me be misunderstood."


    Kram!

    SvaraRadera
  2. finner inga ord så jag kramar om länge...

    Hoppas din dag bli bra

    SvaraRadera
  3. Carola - tack snälla du. Kram tillbaka.

    SvaraRadera