onsdag 15 december 2010

Myskudde

Oj, vart försvann den dagen? Vaknade pigg men blev sömnig fram på eftermiddagen. Är fortfarande lite mör efter förra helgen. Och nu far vi till Göteborg på lördag. Men det är så roligt, det går nog bra. Har köpt julkort idag, och fin choklad att ge bort. Men jag missade jympan, precis när jag kom på att det var så hade Mannen gjort en ytterst smaskig omelett med kräftstjärtar så jag slängde nyttigheten åt sidan och frossade istället. Har inte särskilt dåligt samvete. Avslutade kvällen med långt telefonsnack med en vän. Bra att ha, vänner.

Nu ska jag strax lägga mig i mitt iskalla sovrum. Vi har det varmt i lägenheten, så jag låter fönstret stå på glänt i sovrummet för att kunna sova, vill kunna gosa in mig under dubbla täcken. När jag mår bra som jag gör nu känns det väldigt trevligt att gå och lägga sig, det är bekvämt och skönt, jag somnar snabbt och jag har inte haft så värst mycket mardrömmar på sistone. Jag har kanske inte helt lärt mig att sömn=bra men jag är på väg.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får det bra i Göteborg. Just nu regnar det småkatter ute, plus is som får en att tro att en ska halka och dö. Hoppas att vädret blir bättre innan lördag!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Charlyene - jag tror det blir ungefär samma väder, sådär mysigt så det töar lite och sen fryser på så att trottoarerna består av isknölar... Men jag tror det blir jättebra ändå, vi har mycket roligt att göra. :)

    Kram!

    SvaraRadera