måndag 13 december 2010

Efterfest

Jag hade en härlig fredag och lördag tillsammans med min son och hans sambo. Hotellbar, tapas, flera timmars museibesök, Tivoli. Och massor av snack och skratt. På söndagen hade jag också tänkt åka ner till Malmö en sväng, men när det kom till kritan orkade jag inte ge mig ut i Skånetrafikens kaos och lika bra var väl det, jag var helt slut. Sonen roade sig på egen hand så det var inte hela världen.

Stackars Mannen däremot har legat hemma med feber några dagar. :( Ska ta honom till doktorn idag.

Jag är fortfarande slut. Håller på att övertala mig själv att jag faktiskt måste duscha. Och köpa Levaxin. Och gå ut och titta på solen. Får använda en till kopp kaffe som muta för att hålla mig ifrån att krypa tillbaka i sängen.

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att du hade kul! Det låter som om det var värt den efterföljande tröttheten.

    Museibesök låter trevligt. Själv har jag inte gjort något sådant på väldigt länge, men det kanske är dags nu. Jag gillar ju sådant egentligen. Tack för tipset!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Charlyene - ja, det var riktigt kul. Och museibesök är bra, det finns ju en del att välja på i en större stad.

    Kram!

    SvaraRadera