tisdag 24 mars 2009

Familjelycka

Jag har mer eller mindre gått upp i rök eftersom min äldsta son är här och hälsar på i några dagar. Det är verkligen jättekul, vi kan prata i många, många timmar. Det känns inte som något givet, att man smärtfritt kan umgås med sina vuxna barn. Eftersom jag inte har det så i relation till min mamma så känns det lite extra, känner mig gynnad, och är imponerad av barnen att de är så öppna för kontakt trots att de inte alltid haft det så kul själva när de växte upp, två på olika sätt knäppa föräldrar. Är så glad!

6 kommentarer:

  1. Glad för din skull.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    PÅ ett sätt kan jag vara orolig för Loppan som har en sån skruvad morsa... Å andra sidan skulle jag märka direkt på henne om hon tenderade till att få samma problem som jag. Så man är väl lite knäpp både på gott och ont. Huvudsaken man är det på ett "bra" sätt :-)

    SvaraRadera
  3. Härligt att du har en sån bra relation med din son. Jag är så stolt över min son för att han är så duktig trots en knäpp mamma.;0)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack kära vänner!

    Tror aldrig man slutar oroa sig för vad man "ställt till med" när det gäller ens barn. Samtidigt är det nog ett bra tecken på att man älskar dem och faktiskt bryr sig!

    SvaraRadera
  5. Åh, så hoppas jag också att mina pojkar kan relatera till mig när de själva växer upp. Trots svåra stunder har du ändå lyckats förmedla din kärlek till dem, och att de kan komma till dig. Sug åt dig :)

    SvaraRadera
  6. Hej Kristin :)
    Visar man kärlek så gott man förmår, och har en insikt i att livet inte alltid är så förbannat enkelt för barnen, så tror jag mycket är vunnet. Så det finns säkert goda utsikter för dig och dina grabbar. :)

    SvaraRadera