onsdag 27 november 2013

Kaktus

Har verkligen inte gjort någonting idag, slötittat på tv och druckit kaffe. Känner någon sorts press att jag borde vara social eller åtminstone nyttig, från något utomstående perspektiv, men jag har verkligen inget behov av folk just nu (Mannen undantagen). Kanske är det bara förkylningen, fast den har varit överkomlig idag. Tack och lov för nässpray. Någon enstaka nyttighet får jag väl ändå åstadkomma, så jag ska vika tvätt och slänga in en maskin. Duscha, jag gillar inte att vara sunkig.

Taggarna utåt mot varje krav.

4 kommentarer:

  1. Jag kan väl inte skryta med för höga växlar här heller så det jag har gjort är inte mycket. Känner mig såååååå trött! Skulle kunna sova dygnsvis känns det som :-)
    Får pigga upp mig med lite hockey på arenan ikväll, KHK möter Djurgården :-)

    ha en fin fin kväll!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ishockey live, roligt! :) Då hoppas jag att ni förlorar för min man är Djurgårdare ;)

      Ha en fin kväll själv
      Kram!

      Radera
  2. Svar
    1. Tack! Känner mig på bättringsvägen redan.

      Radera