lördag 23 november 2013

Förklaring

Igår försvann fler mobilsamtal och flera sms kom fram timmar försenade, så jag ringde just supporten. Tydligen är det krångel på grund av att 4G-nätet inte är helt utbyggt än på en månad. Min telefon är ju sprillans ny och jag har haft den inställd på 4G, nu fick jag sätta ner den på 3G så får vi se om den slutar äta samtal.

Umgicks länge med kompisen med hundarna igår, vi gick ner på stan och handlade (jag köpte en svart-vit-randig klänning på Lindex :)), lagade mat tillsammans och drack bubbel och åt chips på kvällen. Det var trevligt (och det är himla roligt när en hund utser en till klappmaskin). Idag är jag dock i skriande behov av isolering, så nu sätter jag på mig hörlurarna och försvinner in i musiken.


4 kommentarer:

  1. Toppen mysig dag du fick med din kompis. Att vara klappmaskin är väl inte min favorit syssla förstås. Tråkigt då dessa telefoner ska krångla. Man är ju faktiskt nästan beroende av dem numera, då många inte har ett fast telefoni.
    Ha en skön måndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var mysigt, även att vara klappmaskin :) Nog är man beroende av att det tekniska ska fungera, särskilt när man väntar viktiga samtal. Nuförtiden är det många som inte har tålamod att prova igen.

      Kram!

      Radera
  2. Jag har en sådan jycke som brukar välja ut en klappmaskin..och har man börjat så får man hålla på i evigheternas evighet.
    Skönt med musikdagar, idag så tror jag att det skulle passar mig också.
    Så nu åker lurarna på!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl med vissa hundar som med vissa människor, de behöver mycket närhet. Så man får väl stå ut med att vara klappmaskin ibland. :)

      Kram!

      Radera