måndag 3 maj 2010

Värdering

Spammar min egen blogg, men jag är inte uppvarvad idag, jag lovar. ;) Bara glad och lättad. Att det gick över den här gången också. Att jag slipper vassa tankar och piller-tankar, de är en sån börda att bära på.

Ska vara ensam tre dagar denna vecka, Mannen ska iväg. Det känns ok, jag vet att jag inte kommer att göra något dumt. Att ha den vetskapen är guld värt.

Har handlat mediciner för 1643 kr idag, plus att jag fick en sjukhusräkning på 2160 kr (den täcker inte hela tiden heller). Ändå känns det befogat, det har kanske räddat mitt liv. Mitt liv är värt mer än fyratusen spänn. Att kunna känna det, det är stort!

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra! Att inte kunna lita på sig själv, att inte veta vad en kommer att göra i nästa ögonblick, är fruktansvärt.

    Jag hoppas att stabiliteten fortsätter länge, länge för dig!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Charlyene - just så är det, den ständiga ovissheten som inte bara handlar om omvärlden utan sträcker sig ända in i ens innersta. Jag tror inte att jag är något kontrollfreak men så mycket vill jag, kunna styra över mina egna handlingar.

    Tack, jag hoppas också.

    Kram!

    SvaraRadera