fredag 19 september 2008

Småslösande

Pengadag så morgonens första strukturerade aktivitet var att betala räkningar. Även om det är trist att säga hejdå till slantarna så är det skönt att vara ordentlig (nåja, med vissa betydande inskränkningar, bokade också ett par lyxiga hotellnätter igår tack vare Coops elakt frestande utskick. Minsta lilla ursäkt för hotellboende hugger jag på. Tanken hänger envist kvar att jag ändå inte kommer leva om ett par månader så lika bra att slå till. Blir jag trots allt pensionär en gång så lär det bli havregrynsgröt...)

Och dessutom nyklippt och nyblonderad, ytligheten firar triumfer, det är så kul när man bryr sig. Även om det ibland är kul när man inte bryr sig.

På förekommen anledning ska tilläggas att jag är så lycklig över att ha Mannen i mitt liv i mitt liv *infoga evigt nyförälskad smiley*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar