fredag 12 september 2008

Amfibiedräkt

Små grodorna, små grodorna... skuttande tankar så här tidigt på morgonen. Vaknade halv 5, men jag somnade tidigt igår så det är förståeligt. Men känner mig rastlös, ett eko i kroppen från igår kväll. Vi gick på föredraget, han som höll det, prästen och terapeuten Göran Larsson, gjorde ett sympatiskt och varmt intryck. Miljön var väl lite speciell, åtminstone brukar jag inte vistas ofta på såna ställen, ett församlingshem med fullt av folk. Jag hade lite svårt att sitta koncentrerad och lyssna i en timme, även om jag tyckte han sa en del bra saker.

Betalade för det efteråt. Suddig i huvudet och en panikkänsla av att kroppen svämmade över av hoppressad energi, fick hålla i mig för att inte skrika och hoppa omkring och vifta med armarna för att få ut energin. Mannen gav mig massage tills det började släppa och jag kunde somna på soffan.

Jag hade tankar men de har redan skuttat iväg igen så jag försöker gå och lägga mig en stund till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar