fredag 13 september 2013

Sockerbagare

Jag får väl fira att det nu publicerats 7777 kommentarer i denna blogg. :)

Inledde dagen med att baka en sockerkaka klockan fyra imorse. Var klarvaken så jag tyckte att jag lika gärna kunde få det gjort. Men jag gick faktiskt och lade mig igen mellan sju och åtta så jag är hyfsat pigg.

Ett par vänner från storstaden med liten dotter kom förbi, därav kakbaket. Trevligt att träffa personer man sällan ser. Nu räcker det med umgänge för idag dock. Har den där känslan när man blir smått överfull av andra människors göranden och låtanden. Då är det bra att stänga av en stund.

5 kommentarer:

  1. Trevligt att träffa vänner som man inte har träffat på ett tag för då har man ju lite nytt att prata om. Härligt med nybakad sockerkaka. Ha nu en skön helg. Kramen på dig.

    SvaraRadera
  2. Grattis till dina 7777 kommentarer i din blogg förresten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack! Fast det är väl framför allt mina produktiva kommentatorer som ska firas :)

      Ja det är kul att man kan ses någon gång ibland fast man bor på olika håll. En riktig kram är trots allt bäst.

      Fast du får en nätkram av mig!

      Radera
  3. Gott med sockerkaka! Någon blev säkert glad.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla smaskade glatt på åtminstone :)

      Radera