lördag 14 september 2013

Gråskala

En normal natts sömn och känslan i kroppen är neutral, varken bly eller sockerdricka. Jag tenderar att scanna av mig själv varje morgon för man vet aldrig vem man vaknar som, dr Jekyll eller fru Hyde. Känner någon sorts tomhet dock, det gör jag ibland efter att ha varit inne bland svängningarna (vilka i detta fallet bara var mini-svängningar). Livet blir mindre intensivt, mer fokus på smulor och dammråttor.

På grund av saker jag hör och läser funderar jag lite över relationer, och här borde jag skriva något djupt, men jag orkar inte formulera mig nu i stunden så det får vara.

Varning för vackert väder idag, så någon form av utegång blir det.

5 kommentarer:

  1. Hmm, jag funderar också över relationer. Men kanske jag inte ska skriva något här, för det lär bli jäkligt långt. Men....

    En god dag till dig! Akta dig för vädret så att du inte dras med av solen. :)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket att tänka på där.

      Jag hamnade på hundpromenad i solen. :)

      Kram!

      Radera
  2. Mittemellanneutralt kan vara en välbehövlig paus.
    Ha en fin dag i solen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har varit fint, trevligt att träffa ett par gosiga hundar.

      Radera
  3. Mini-svängningar var ett bra ord och jag hoppas inte att dom där svängningarna får för sig att ta ut sina svängar.

    Skickar med en varm kram ♥

    SvaraRadera