måndag 23 september 2013

Parentes

Stort tack och sjuttonhundra solrosor till alla er som kommenterar.

Jag mår bra men den där sociala baksmällan blev intensiv. Har mestadels undvikit folk i flera dagar. Idag följde jag dock med Mannen ut för att göra ärenden: provtagning, plocka massa snäckskal på stranden för att skicka till en liten tjej i bekantskapskretsen, äta lunch på stamstället (mums!), ansöka om nytt pass för Mannen, samt göra en polisanmälan (Mannen har en tämligen harmlös men dock stalker!) Känner mig fortfarande lite matt och har en försynt början till förkylning på gång. De senaste åren har jag inte blivit så jättesjuk när jag varit sjuk, alltid något. Lite kompensation ska man väl ha. ;)

Imorgon har jag en bunt formulär att fylla i för att avsluta bipolärgruppen, de ska ha testresultat att jämföra med dem man fyllde i före. Sånt som MADRS och KASAM m.fl. Jag gillar inte riktigt att fylla i sånt för jag blir överambitiös och vill ha dem exakt rätt, vilket ju inte går för det finns alltid några frågor man vill besvara på flera olika sätt...

Tror jag ska unna mig själv att fortsätta vara lite asocial. Nåja, jag tackade i hastigheten ja till någon sorts home party på torsdag, det får gå som det går. Men jag har behövt ett litet break från bloggar och fb också. Istället har jag googlat mobiltelefoner, skönt att grotta ner sig i något så banalt.

Be careful out there, allihopa!

8 kommentarer:

  1. Det är skönt att vara asocial emellanåt. Man behöver det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag behöver det iallafall. Omvärlden brukar faktiskt överleva en liiiten stund utan mig. ;)

      Radera
  2. Gör det som är bäst för dig. Vi andra finns kvar när önskar återvända till det världsvida nätet. Önskar dig en skön vila!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Man gör så gott man kan - typ.
    kram

    SvaraRadera
  4. Här håller jag på att rensa, allt ska fram i dagsljuset för att betraktas. Jag fick ju renas (eller döttrarna gjorde det medan jag kollade på) ur alla skåp, lådor och klädkammaren inför stambytet. Så när jag kom hem från min lilla tripp så stod allt här i dammiga kartonger. Nu tar jag en låda i taget, om det så ska ta till jul med att sortera så får det vara uppställt tills dess. Konstigt nog så känner jag en viss tillfredsställelse med att rensa :-) Trodde inte jag kunde vara möjligt!

    Ha en go dag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande att rensa, man hittar allt möjligt lustigt som man har sparat på. Bra att öva sig på att göra sig fri från tingen åtminstone i liten skala ;)

      Ha det så bra och kram!

      Radera