tisdag 1 december 2009

Småtrevligt

Har känt en mild men dock uppiggande effekt sedan jag höjde Risperdalen. Inget patologiskt, bara en något ljusare nyans. Börjar planera inför julresan till Götet, och det känns extra mysigt för Mannen hänger med, tycker om att resa med honom. Jag är dessutom svag för att bo på hotell, något med att frigöra sig från allt det hemtama. Plus då hotellfrukosten.

Idag ska jag baka bullar. Det var ett tag sedan jag bakade, men nu ska jag göra det under ordnade former på dagtid och inte 2 på natten...

Är bara halvt asocial nu, kan intressera mig lite för människor igen. Lite.

Det jag egentligen har att säga är: Haha, november du är död! Och jag lever!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar också hotell och deras frukostar. En av de bättre åt vi i Köpenhamn en gång, där var allt man kan önska sig.

    Kloka tankar du lämnade på min blogg, det är så intressant att få mer kunskap och perspektiv på saker. Och du är ju en av de kunnigaste och klokaste jag vet inom vårt område.;o)

    Ha så kul med bullbaket.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bloggullet - haha, du kommer alltid med så gulliga kommentarer till mig, jag tackar och tar emot!

    Bullarna blev jättebra. :)

    Kram!

    SvaraRadera