tisdag 15 juli 2008

Mysfaktor

Många intryck på kort tid, men just nu sitter jag här och mår bra. Det var som alltid lite ansträngande att vara social med många människor samtidigt i helgen, men också roligt att få ha Mannens barnbarn omkring oss. Mannen sysselsatte tvillingarna med att tillsammans grundligt demolera ett gammalt tangentbord *asg* Det känns bra också att det finns så många runt omkring småttingarna som bryr sig om dem, att se hur tillitsfulla och nyfikna de är.

Sen supermysig minisemester med Mannen igår till idag. Fint hotell i Göteborg, fick ett stort läckert rum.


Äldste sonen och hans tjej kom över med sushi och smarriga chokladpraliner, vi skålade i Pol Roger. Efter ett par timmar skickade jag iväg alla och ägnade mig åt mitt egotrippade fotoprojekt som blev en jättekul upplevelse. Till slut sammanstrålade jag med Mannen igen, plus en kompis som tog med sin kille för att få honom granskad och godkänd av oss, hihi. Det fanns en pub i hotellets källare, vi fick provsmaka olika ölsorter innan vi beställde och åt också en god caesarsallad.

Ja, och så hotellfrukost imorse, det är en av mina svagheter...

Är så genuint trevligt att göra såna saker med Mannen. Det känns lätt och varmt, tryggt men spännande. Tröttnar aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar