onsdag 23 juli 2008

Flygriktning

Är fortfarande så glad över fotoprojektet, att det blev bra när jag nu vågade mig på det. Även om knappt någon får se resultatet, men desto viktigare att den som får det är nöjd. ;)

Halv tre på em och jag har ännu inte tagit mig ur huset. Samtidigt är det rätt skönt att slappa. Lär väl inte bli så mycket av det de närmsta veckorna.

Vi har en brevduva som hälsar på. Den kommer och går, dricker vatten från balkongfontänen, sover lite (och skiter) på balkongräcket. Halvtam är den, det går att komma ganska nära men inte helt. Efter flera dagar har vi till slut lyckats uttyda ett telnr på en ring den har runt foten, ett Ystadsnr, får se om någon svarar där ikväll. Undrar varför duvan valt att slå sig ner just här? Kanske väljer den lika slumpmässigt som man själv gör ibland.

Sitter och småler nu, tänker att det är en otrolig slump att jag och Mannen dels träffades, dels höll ihop, samtidigt som det känns som världens bästa plan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar