söndag 16 december 2012

Ljusbehandling

Sov ett par timmar men vaknade väldigt kaffesugen (?)

Hela dagen var så skön. Fick Mannens hemlagade potatismos till middag (bara en massa smör och grädde i, hur kan det bli gott? ;)) Bestämde mig för att december får bli fuskets månad och drack rödvin också. Mannen är så gullig, så fort han fått ett glas i sig får jag höra en massa om hur underbar jag är (jo, han säger det i nyktert tillstånd också får jag väl tillägga). Precis tvärtemot de personer som blir elaka av alkohol.

Nu har jag en flerfärgad julgransbelysning på väggen i sovrummet. Rena Liseberg. :) Jag har en stark svaghet för sånt som lyser och glittrar. Den är ändå så pass ljussvag att det går att sova (eller så drar man ur kontakten, Einstein). Egentligen skulle den hamnat ute på balkongen men där ser jag den ju knappt.

Himmel, så gott det är med kaffe! Så skönt att vara vaken mitt i natten och veta att jag kan lägga mig när som helst (eller aldrig) och sova hur länge (eller kort) som helst imorgon bitti.

Music, maestro, please!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar