lördag 15 december 2012

Fönsteröppning

Köpt billiga hallonrosa jeans idag. Inte ett dugg passande för en medelålders tant. :) Och försökt köpa Lithionit, men enligt farmaceuten är den tillfälligt slut hos tillverkaren. Nu har jag kvar för tre veckor så det ordnar sig väl, annars blir det kanske skoj. (Och ajabaja, jag ändrar i medicinerna själv förutom detta, men det är skönt att må så här istället. Vill ha de mentala fönstren öppna i jul.)

Slaskigt ute, en styck promenad får nog räcka. Behaglig dag. Har tvättat och diskat och kollat på skidskytte, samt googlat "smaklig måltid" på japanska för en hemgjord presentpåse. Efterlängtat med energi som rinner till. Tror jag ska skicka julkort till de närmast sörjande på måndag. Har också köpt en styck fantastisk chokladask att ge bort. (Fast Mannen betalade. ;)) Äldsta sonen med fru är chocoholics.

Alla små ting som aggregerar till glädje.

Lite champagnebubblor längs ryggraden. Tack.

10 kommentarer:

  1. Hallonrosa jeans låter inte alls dumt. Varför bry sig om konventioner?

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror det blir fint med svart och/eller vitt. Och affärerna är redan fulla av vår-neonfärger så folk kommer väl att se ut lite hur som helst. :)

      Kram!

      Radera
  2. Tror byxorna gör sig på dig. Speciellt när du har bubblor i ryggraden!

    SvaraRadera
  3. Wow, jag vill också ha hallonrosa jeans!

    SvaraRadera
  4. Jag har rosa jeans...de gillar jag....bra att du känner dig lite mer uppåt...nu när det är jul o allt...kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att fler har rosa! Jo just nu är det uppåt, jag hoppas det varar över jul, har mycket roligt att se fram emot.

      Kram!

      Radera
  5. Härligt med hallonröda jeans..... och champagnebubbel längs med ryggraden...... någon blir glad av choklad :)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Chokladen brukar gå hem, och i år har jag hittat en underbart designad ask, får hoppas att innehållet också är bra.

      Kram!

      Radera