lördag 10 november 2012

Servettjakt

Jag var naturligtvis tvungen att checka av den senaste utvecklingen med en närstående som är psykolog, och (till min förvåning faktiskt) så avfärdade han inte alls idén. Där ser man.

Har inte kunnat sova mer än 3-4 timmar per natt hela veckan. Huvudet känns som en dykarhjälm, både tungt och genomskinligt. Trodde det skulle gå bättre i egen säng, men icke.

Nåja, mår bra iaf och är väldigt lättad över att den här sjukhusepisoden blev kort. Trots att jag bara legat still eller suttit still och ätit en massa (det var ovanligt stora matportioner tycker jag) så har jag inte gått upp i vikt. Viktigt. ;)

Blir en sväng på köptemplet idag tillsammans med "kidsen" innan de kör vidare. Jag har inget omedelbart köpbehov men Fantastisk eller Fenomen brukar ju slinka med från Ikea... När man varit mer eller mindre inspärrad i en vecka är ett myllrande shoppingcenter en härlig tanke. ;)

1 kommentar:

  1. Jobbigt att inte kunna sova bättre, förstår det där med dykarhjälm. Sömnen är dödsviktig juh.
    kram & kul att kidzen var & hälsa på...!

    SvaraRadera