lördag 17 november 2012

Inspektion

Har ingen riktig ro i kroppen, men inte tillräckligt med oro för att börja famla efter pillerburken. Ska gå ner till centrum snart så jag får en timmes promenad, det kanske blidkar mina nervändar och muskelfibrer. Och så såg jag att det är längdåkning på tv sen, mitt vinternöje.

Igår var bra, mycket tid med Mannen, jag tycker om att gå till Coop med honom, hälsa på en hund, sitta i soffan, kura under sängtäcket. Bara vara. Jag hoppas vi får 14 år till, men varje dag räknas.

Önskar mig inspiration i julklapp. Att vara mer spännande. Fast kanske ospännande är min lott i livet. Jag mäter mig med andras mått. Ser inte min individualitet. Kanske behöver jag bara byta glasögon?

10 kommentarer:

  1. Hoppas att promenaden lyfter dig :) Kram Milla

    SvaraRadera
  2. På vilket sätt vill du vara mer spännande? Läser en din blogg är ditt liv ganska spännande, fast kanske på fel sätt med upp&ned bergochdal-bana. Men bakom dem en intressant person med mycket personlighet. Så tråkig är du definitivt inte, om du nu är rädd för det.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bygga en farm i Kenya? Skriva en tegelstenstjock bok som blir film? Vinna ett nobelpris? ;) Kanske handlar det i grunden om en värdering: jag tycker det är fint att vara passionerat intresserad av något. Det är jag inte nu.

      Men tack iallafall.

      Kram!

      Radera
  3. Byt glasögon!
    Jag tycker du är spännande!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är visst billiga på Specsavers. ;)

      Tack!
      Kram!

      Radera
  4. Jag vill också ha inspiration i julklapp. Det fattas en stor portion! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittar jag någon ska jag skicka över lite...

      Kram!

      Radera