måndag 19 november 2012

Minimalt

80,0 idag, det är ganska skrattretande. Ett ynka hekto till är allt jag begär, bara för min fåfängas skull?

Har lämnat meddelande hos Syster C:s sekreterare, nu får jag försöka släppa det.

Faktiskt sol ute. Jag har inte riktigt kommit igång med något, bara betalat räkningar, slökollat morgontv (är det bara jag som inte riktigt gillar Malou?). Jo, gjort en ordentlig virussökning av datorn, fast det involverade bara två knapptryckningar från min sida...

Undrar vad som egentligen händer i kroppen när man känner sig trött i huvudet?

6 kommentarer:

  1. Antagligen springer där runt en massa små hens och vadderar nervinmpulserna i skallen, skratt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm, måste vara nånting sånt... jag känner de små fötterna.

      Kram!

      Radera
  2. Jag undrar också! Mycket. (angående sista meningen)
    Gillar absolut inte Malou...
    Kram! -- hoppas du får en ok dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, dagen blev väl bättre när den framskred. Har hunnit få lite sol.

      Kram!

      Radera
  3. Svar
    1. Fler än jag som tycker så alltså...

      Radera