torsdag 11 oktober 2012

Säkerhetslösning

Inlagd på psyk i Hbg. Bara utifall att.

25 kommentarer:

  1. Oj, jag som just tänkte på dig och undrade hur du har det -- hade tankar på att ringa lite senare. Ja, då väntar jag med det...
    Hoppas du har det så bra det går!
    Stor kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh hej Laura! Tack snälla du för att du hörde av dig. Hoppas livet är snällt mot dig.
      Kram!

      Radera
  2. Hm. Ja där har man varit några gånger:/.
    Känner för dig.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Kan vara det bästa ibland :) Massor av kramar Milla.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Jag antar att det var ett frivilligt beslut. Jag önskar dig allt gott och att vistelsen blir kort.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, frivilligt. Inte så mycket att förlora. Tack.
      Kram!

      Radera
  6. Ha det så gott och passa på att äta av den goda maten. Ta hand om dig!
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, maten är väl inte höjdpunkten... Men det känns brs att kunna koppla ifrån världen.
      Kram!

      Radera
  7. åh hjärtat...
    Hade planer jag med i går på att åka in.
    Bara för en natt eller två, landa i ångesten och alla mörka tankar.
    Vara på rätt ställe ifall det rinner över.

    Ta hand om dig
    Kramar om

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vännen, jag hoppas du slipper åka in och att det blir bättre ändå.
      Kram!

      Radera
  8. Kramar om sådär lagom mycket tills du känner att det är... lagom och tillräckligt ♥

    SvaraRadera
  9. varför? utifallatt???
    jag längtar mig sjuk ibland. så jag fick ligga ner. så nån kunde komma och ta vardagen ifrån mig. hoppas jag vänder till sthlm. men jag vet att jag skärper mig och tar vara på den helgen.
    kram på dig - du som vet och förstår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Utifallat jag skulle ha agerat på destruktiva infall.
      Min sjukdom tror jag inte att du vill ha, men jag kan bara ana hur det är att sköta allting själv.
      Hoppas Stockholm blir bra ändå.
      Kram!

      Radera
    2. jag har min depression som jag medicinerar och tur är väl det. att jag medicinerar alltså :)

      Radera
    3. Ja när det positiva tänkandet fått sin chans och misslyckats så får man ta till piller. Hoppas du får hjälp av dina.

      Radera
  10. Starkt av dig att åka in! Bra att vara förklok med vår sjukdom ibland :) befinner mig själv i ett sådant dilemma just nu. Finner lite styrka i din ärliga blogg. Kramar och positiv energi till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hoppas din dag vänder till något bättre. Jag har positiv energi att dela av mig med idag så jag skickar över några änglar med det till dig.

      Kram!

      Radera