fredag 15 juni 2012

Gäsp

Trött, så trött. Jag tänkte att det var sömnmedicinerna och stesoliden och tog bort dem igår, men är precis lika trött för det. Så det är väl depressionen. Yay. Försöker ändå göra saker. Klä på mig. Äta. Gå ut, fast jag orkade bara till Coop där jag köpte ett halvt kilo körsbär. Tvätta två maskiner. Spela lite WF. Hela tiden kämpar jag mot sömnen, och slocknade ett par gånger på soffan.

Tur att det är fotboll ikväll, sport gör mig behagligt hjärndöd. Jag behöver mota bort obra tankar.

Nåja, det går över. Allt går över.

16 kommentarer:

  1. Sport??? Går inte att äta va?
    Sovit här med. Länge i fåtöljen.
    Halvkoma nu.
    Vet att det är pillren.
    Men vad gör man inte för att må bättre?!!

    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte hört talas om Sport-knäcke? ;)
      Om det är pillerkoma kan en tröst vara att ofta (tyvärr inte alltid) blir det bättre efter ett tag.

      Kram! ♥

      Radera
  2. Vill bara säga hej! det var längesedan men jag läser alltsomoftast även fast jag sällan kommenterar. eller är aktiv på bloggen/forumet för den delen heller.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, kul med ett livstecken! Du är inte bortglömd.

      Kram!

      Radera
  3. Svar
    1. Du vet hur det kan vara... Men det vänder.
      Kram!

      Radera
  4. Hej,hej hoppas att det känns bättre idag. Nu är det ju slut på fotboll för Sveriges del, så du får hitta nåt annat att bli hjärndöd till. Men rätt tänkt, allt går över. Ha en så bra Lördagskväll du bara kan. Kramiz.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att det börjar gå åt det bättre hållet nu. Och jag är inte så kräsen, jag kan heja på Holland eller något istället. ;)

      Kram!

      Radera
  5. Vila vila och åter vila när man är sådär depressionstrött. Det är liksom helt okej, även om det kan kännas som att man går miste om mycket.

    Hoppas du snart får mer ork och energi!

    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker bara att jag går in i en ond spiral där all vila bara gör mig ännu mer låg. Är därför jag försöker tvinga mig till att göra åtminstone några vettiga småsaker.

      Tack!

      Stor kram!

      Radera
  6. livet är så ledsamt ibland.
    besvikelse.
    och så fullt av liv som skall levas, mat som skall lagas och tid som skall brukas.
    att man inte får vara med och ändå tvingas delta.
    ibland, ibland vill jag bara annat.
    försvinna. åka mc i 200 med assnygg man.
    titta på turkosfärgat hav.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, ser bilden framför mig - även om jag aldrig skulle våga åka mc i 200 och redan har en man så vill jag bara rymma ibland...
      Du kämpar.

      Stor kram!

      Radera
  7. Livet är krångligt. Tyvärr. Hoppas du får användning av väskan du köpt. OM amn köper dyrt och sen använder grejerna så är det ju inte så farligt. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag använder den redan hela tiden, och det känns som en vinnare. Fick dessutom skatteåterbäringen som jag glömt av, den räckte för att täcka väskan.

      Kram!

      Radera