fredag 1 februari 2013

Sömnstopp

Ja den där sova-planen då, den vandrade vilse på vägen och nådde aldrig målet. Jag placerade mig faktiskt raklång i sängen vid två och släckte lampan, sedan hände inte så mycket utom att jag tröttnade vid fem och gick upp. Synd om mig är det icke, jag mår alldeles excellent förutom vetskapen att jag bör droga ner mig ikväll, alla dessa trista borden.

Ska titta på en ytlig bekant på morron-tv (nej, jag säger inte vem) - det är alltid lika lustigt att se någon man träffat framför en kamera. Han brukar klara sig bra. Det är jättekul att ha egen erfarenhet och veta att mycket av nervositeten inte syns, och att man kan låta självklar utan att ha koll alls egentligen. Bra att tänka på när man ser politiker och "experter".

Vill ut, bort, iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar