onsdag 27 april 2011

Åsiktsfrihet

Blev inte så mycket dålig tv igår trots allt. Mannen skulle också till frisören, jag följde med ner till stan vilket (förstås) ledde till shopping. Senare åkte vi till en kompis som deklarerat åt Mannen och hängde där en stund.

Jag vaknade 06.30 vilket passade bra för att väcka Mannen, som dock redan var vaken. Känner mig pigg nu. Önskar att jag vaknat i tid för soluppgången, 05.34 var den visst. Jag älskar tidiga sommarmorgnar.

Haha, just nu blev jag uppringd av Newsmill som ville att jag skulle skriva en debattartikel. Jag tackade nej.

2 kommentarer:

  1. Sv: Ja, jag ringde faktiskt tandläkaren, din kommentar kom väldigt lägligt och jag blev påmind om att ringa. TACK! Nu ska jag bara dit också....wahhhaa!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. My - ett stort lycka till!

    SvaraRadera