måndag 21 februari 2011

Mört

Blir så inspirerad av heminredandet att huvudet går i ett och jag vaknade fyra imorse pigg som en mört. Dr A kommer att "tvinga" mig att ta sömnmedicin ikväll...

En väldigt bra sak är att pengarna till möblerna kommer till stor del från att jag inte shoppat alls eller fikat på stan osv. på två månader (har bara varit till kiosken ett par gånger och köpt ostbågar, livet som inlagd). Det plus att jag inte tänker småshoppa (allt det där som sammanlagt blir en förmögenhet) nästa månad räcker långt. Kul, för möbler har man ändå lite längre än en tröja.

Mår bra, det känns helt absurt att ligga på psyket, jag får inte ens gå ut utan Mannen eller sova hemma. Fast det kanske blir ändring på det om jag får träffa dr A idag och vara på mitt trevligaste humör.

2 kommentarer:

  1. Är mörtar verkligen pigga? :)

    Jag önskar att jag också kunde lägga pengarna på möbler. Men shopping är så nice att jag inte vill avvara det. :(

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Charlyene - bra fråga. Men de är rätt små och vimlar omkring så kanske. Eller så är de svåra att ta död på! ;)

    Materiella saker gör en inte lycklig men jag ska försöka in i det sista. ;) Har liksom bara styrt om shoppingbegäret till ett nytt område.

    Kram!

    SvaraRadera