onsdag 16 februari 2011

Tvångsintagen

Jaha, så var det avklarat och lagt till handlingarna. Jag försöker gå ner i varv igen med hjälp av Stesolid och en semla som Mannen kom med (goda semlor från Nisses konditori).

Blev åtminstone nedgraderad till grönt så jag får gå ut tillsammans med personal eller Mannen. Betyder att vi kan åka hem en sväng imorgon när Mannen sovit ut efter jobbet, kanske fixa lite på mitt planerade heminredningsprojekt. Jag vet vad varenda lådknopp heter på Ikea, tror jag.

3 kommentarer:

  1. Vill du bli dagens blogg?
    Passa på att gå in och anmäl dig!

    De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

    eller kanske Följa varann på bloglovin?
    Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!
    (obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fått komma hem och pyssla lite, och fått rå om varandra framförallt. Det ger ny energi. Tror du inte?

    Kram!

    SvaraRadera
  3. My - det var skönt att komma hem lite. Jag rensade ur en byrå och kastade en massa gamla saker (typ gardiner som jag aldrig kommer använda igen), det var roligt. Jag känner mig positiv idag!

    Kram!

    SvaraRadera