söndag 27 februari 2011

Hellner

I mina försök att skapa en härlig dag på avdelningen har jag kommit till slutstationen Stesolid. Jaja. Pratade en lång stund med min ena kontaktperson om hur jag mår och funkar, bra men lite för jobbigt.

Väntar. Väntar på tisdagen, då ska de ta blodprov och bestämma serumhalten av Cisordinolen för att justera dosen innan jag får ytterligare en spruta i häcken. Väntar på imorgon, då är det säkert mer skid-VM, min för stunden favvo-hjärndödare. Väntar på kvällsmaten, för att den väntar man på när man är inlagd, dagen indelas efter måltiderna, och vad är ett kilo plus när man redan gått upp flera. Väntar på att mina tankar ska klarna. Inte medicingråsörja (konstigt nog) utan ett sammelsurium av nu och då som inte vill släppa greppet om mina axlar.

2 kommentarer:

  1. Skickar styrke kramar till dig.

    skönt att kommit hem till barn som saknat sin mamma så.

    SvaraRadera
  2. Tack för kramarna och all världens styrka till dig! Kram!

    SvaraRadera