fredag 26 februari 2010

Iväg

Packad på tio minuter. Ryggsäcken alltså. Nu drar jag ut lite på det som är kvar av morgonen, går i enbart morgonrocken och med hörlurarna i, tittar på diskhögen, häller upp vatten och Yes, tittar lite till. Undrar vad jag har glömt packa. Ska till Psyko H innan jag reser, inte så intresserad, mentalt sitter jag redan på bussen. Bort. Hem-bort.

Mannen får stanna hemma, han har en massa jobb stackarn. Eller det är väl jättebra att han har jobb, det är rent själviskt jag tycker det skulle ha varit roligt om han kunnat följa med. Men jag ska träffa en massa jätteunderbara människor så det är väl inte så där gräsligt synd om mig.

Nähej, diska var det.

6 kommentarer:

  1. Hoppas du får det superbra även utan mannen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser så mycket fram emot att träffa dig igen! Hoppas du får en lugn resa. Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle inte klara av att åka utan min man men jag hoppas att du får en jättefin resa. :D

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en fin resa! Hoppas snön håller sig borta. Hos oss regnar det och allt är bara vatten...Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får en trevlig resa.
    kram

    SvaraRadera
  6. Tack alla ni härliga människor!

    SvaraRadera