lördag 25 april 2009

Sömnterapi

Skönt att jag kunde ringa Mannen igår fast han jobbade, han brukar ha en lugnare stund sent på kvällen. Det är alltid en dragkamp hur mycket jag ska säga till honom, vill inte oroa i onödan, men han hör väl rätt mycket på rösten. Han vill ju trots allt att jag ska låta honom veta vad som rör sig i min skalle.

Jag kramade isbitar ett tag, och till slut tog jag en trippel Stesolid så jag däckade och sov 8 timmar, har sovit 3 timmar till nu på dagen och börjar långsamt känna mig som en människa igen, fast en skör och tilltufsad människa.

Ska passa på och få lite solsken, och sen laga fläskfilégryta med Mannen. Har senaste avsnittet av Grey's inspelat, och några böcker att åtminstone bläddra i om jag nu inte orkar läsa. Det blir nog bra.

3 kommentarer:

  1. Skönt att läsa att det känns bättre om än skört. Se till att vila mer, äta ordentligt och göra saker som känns bra i hjärtat.

    SvaraRadera
  2. Läser och tänker på dig men är extremt tom på ord just nu. Skickar en kram i alla fall

    SvaraRadera