måndag 15 december 2014

Kärringben

Aj aj aj, ont i kroppen när jag sänker Voxran, hade förträngt det. Var tvungen att googla och det var tydligen många med mig som får det. Men det går över om några dagar så jag gnäller bara.

Nyvaken vid 12. Håller väl på att sova ikapp efter en vecka med ganska mycket mindre sömn. Finns en vag plan om att vi ska åka och köpa en matberedare, jag impulsköpte ju dyra hudkrämer till mig själv så min man ska också få en julklapp. Vi har lagt ner julklappsköpandet inom släkten i år utom till småbarnen, så vi kan slösa på oss själva. ;)

Den klassiska segheten och tröttheten efter en krasch, men inte så mycket förtvivlan. Ögonblick av skräckbilderna, sitter inte i så länge dock. Jag tror att det underlättar att jag inte behöver fira jul, behöver inte prestera något alls.

En vän ringde och nu är klockan plötsligt 13. Kanske dags att hoppa i kläderna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar