tisdag 20 mars 2012

Sandman

Visst, jag tog de där förbaskade pillren. Femton timmar senare känner jag mig mest som en överkörd grävling.

Inte bra igår. Inte så bra idag heller, fast jag är mer bedövad.

Fick en undersökning i brevlådan, en massa frågor om vad jag tycker om min senaste inläggning på psyk. Det blev rejält jobbigt för då måste jag ju tänka tillbaka på allt som hände. Läste frågorna men där tog det stopp, kom inte så långt som till att fylla i den.

Jaha, och vad gör jag nu? Letar upp något att tvätta? Fixar mat till Mannen kanske? Byter bandage? Byter kläder? Byter hjärna?

8 kommentarer:

  1. Byta hjärna kanske inte är nån bra idé även om det känns som enda alternativet vissa dagar
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frankensteins monster, typ. Känner mig lite sån. Men du har rätt, en vill nog ändå ha sin hjärna kvar, kanske i lite uppiffat skick.
      Kram ♥

      Radera
  2. byta kropp är väl det jag kämpar med mest.
    men det blir väl bättre. med att stå ut.
    för den blir ju inte vackrare.
    oanvänd rent sexuellt. trist.
    men den tar mig till tvättmaskinen och willy´s - minst.
    kram och det viskas om 15 grader plus i morgon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte är det så jätteskoj att bli äldre, hängig och fet och känna sig oönskad. Trots att jag tycker att du ser bra ut på bilderna!
      Men jag tycker man försonas med det mer och mer ju äldre man blir, både hos sig själv och hos andra. Ser mer till människan inuti.
      Blir nog inga 15 grader här, men kanske 10.
      Kram! ♥

      Radera
  3. Gumman, vilket skit.
    Styrkekram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det behövs.
      Kram tillbaka!

      Radera
  4. Jobbigt. Förstår att det påminner men försök att fylla i det när du orkar och känner för det. Såna där "undersökningar" är bra för att förbättra psykvården.

    Ibland vill man byta allt och speciellt hjärna men undrar hur man skulle vara då? Jag tycker du ska ha kvar dig själv som du är och kämpa på för du är grym. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag ska låta det svalna lite och fylla i den om ett par dagar. Man kunde göra den på nätet också, på något sätt känns det bättre (snacka om att man lever i symbios med sin dator ;))

      Man hade ju kunnat blivit Reinfeldt, haha. Så, nej tack, jag får väl behålla den jag har.

      Tack, du är så gullig!

      Radera