lördag 24 mars 2012

Levande

Bäst att ge ifrån sig ett livstecken. Ursäkta att jag inte kommenterar i era bloggar, så långt sträcker sig inte min energi och mitt fokus.

Gjorde en chockbehandling igår och åkte till köpcentrumet. Har inte bestämt mig för om jag ska behålla det jag shoppade, 30 dagars öppet köp är fint. Men det funkade, jag kände mig mer uppåt, utåtriktad och lugn efteråt, att gå alldeles själv på ett ställe med mycket folk som jag inte behöver interagera med känns bra, paradoxalt nog, så länge jag inte jäktar runt för mycket på jakt efter något särskilt.

Idag är det halvokej, fast jag är dimmig och sluddrig av alla sömnpiller och av att bara ha sovit sex timmar. Sängen lockar.

14 kommentarer:

  1. Skönt att få ditt lilla livstecken. Det räcker gott :)

    SvaraRadera
  2. Ett race på köpcentret ger förhoppningsvis inte samma skador som ECT (hoppas du förstår ironin). Jag vet ju att du finns men det var skönt att se ett inlägg. Kommentera är inte allt här i världen. Först ska vi ta hand om oss själva ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju faktiskt fått ECT ett par gånger och håller med, shopping ger bara hål i plånboken och inte i minnet. ;)

      Radera
  3. Halvokej är bättre än inget. Jag hoppas att det blir bättre snart. Och att du kan komma ut ur dimman.

    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den värsta dimman vet jag ju är kemisk (stavas n-o-z-i-n-a-n). Men jag har lovat att vara snäll och ta dem tills jag räknas som stabil igen, när det nu blir.

      Kram tillbaka!

      Radera
  4. jag fick just ett klubbslag då jag kvickt insåg att jag faktiskt inte har nått liv :/
    ja, alltså flickorna gick till farmor för att grilla korv och jag vet inte vad jag ska göra med alla timmar.
    kram och 100 % solsken från dalsland//

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem har ett liv? Alla har ett liv. Alla har olika liv. Är du inte nöjd (och de flesta av oss är inte helt nöjda) så fundera på om du kan ta små, små steg för att komma i rätt riktning. Når du inte ända fram till det stora målet så kanske du ändå är i bättre läge än från början.

      Nej, nu ska jag sluta leka terapeut. Tack för att du bryr dig.
      Kram och 100% dimma från skåne

      Radera
  5. Köpcentrum lockar för det mesta, själv köpte jag en jättedyr plånbok igår och jag var lugn resten av dagen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det är väl perfekt med en jättedyr plånbok, då vet man var man har gjort av pengarna. ;)

      Radera
  6. Köpa är roligt :). Och bra att man kan ångra sig..... det sparar en och annan krona - och så kan man köpa något ANNAT istället. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar att köpa saker, det erkänner jag rakt ut. Ibland för mycket (särskilt när man är lite uppe i det blå...) Men öppet köp är en fantastisk idé.
      Kram!

      Radera
  7. Ja det är lätta att falla för alla lockelser och shoppa. bra att du mår i allafall ganska bra. Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte bara själva shoppandet som lockar mig, jag gillar också miljön i jättestora köpcentra (tvärtemot de flesta som verkar tycka det är mycket bättre att gå i småbutiker inne i stan. De tycker det alltså, sedan i praktiken handlar de också på köpcentret eftersom det är billigare...)

      Tack och ha en fin kväll själv.

      Radera