måndag 26 augusti 2013

Stenröse

Så. Jag ska sova på nätterna och inte på dagarna. Sträva efter att hålla mig normalt aktiv. Och förstås ta mina piller. Inget läkarbesök ännu i sikte men Syster C skulle försöka jaga på.

Jag är trött, stenar i armar och ben.

Tog en sväng på stan på eftermiddagen (det där med "normalt aktiv"). Till slut gav jag upp och tog bussen hem. Stoppade i en maskin tvätt, sov. Hängde upp, stoppade i nästa maskin, sov. Nu längtar jag gäspande efter att gå och lägga mig.

Men imorgon ska aktiva jag till frisören igen och färga utväxten, det hanns inte med senast. En kompis kör, så jag får gott om tid att spela social. Tralala.

2 kommentarer:

  1. Det är bra att vara aktiv. I lagoma doser. Det där skiljer sig från dag till dag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jovisst skiljer det sig. Måste dock avhålla mig själv från att helt stänga in mig i sovrummet under mitt duntäcke...

      Radera