fredag 23 augusti 2013

Småsnack

Nä, jag får inte ihop detta. Jag känner mig milt glad denna morgon och hemskt orolig i kroppen samtidigt. Benson lockar men jag försöker ransonera, vill inte att det ska vara den automatiska responsen på jobbiga stunder, vill kunna uthärda, fast enstaka dagar tycker jag för synd om mig själv och hämtar burken.

Jaja. Får hålla mig distraherad. Men träffa folk vill jag då rakt inte, det räcker med de senaste dagarna. Mannen träffar jag förstås, men han är särbehandlad i mitt universum.

Är nöjd med klippningen. Inte extrem men med lite roliga detaljer. Det har blivit lite lustigt, stan är proppfull av frisörer men jag åker till ett annat ställe tre mil bort bara för att en kompis klipper sig där, och jag följde med en gång som sällskap och blev inspirerad. Gillar den här frisören mer än den jag gick till tidigare, så för tillfället fortsätter jag nog att gå dit trots omaket.

Om man skulle samla ihop sig och gå ut i solen...

2 kommentarer:

  1. Hälsan är ett ständigt meck...... att aldrig ge upp med eller hur!
    Kul med en rolig frisör - de KAN göra underverk om de är kreativa på det sättet man vill.... <3

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det retar mig att jag ska behöva ha sån koll på mig själv. Men det är som det är.
      Jag gillar att fixa håret, det betyder en del för utseendet.

      Kram!

      Radera