torsdag 25 juli 2013

Raindrops

Det gick bra att promenera hundar samt vara lite social igår mitt på dagen. Sedan slocknade jag så fort jag kom hem. Men på kvällen blev det rosévin och fotbollsspänning.

Idag blev mötet jag skulle gått på inställt, och det har småregnat hela dagen så det känns bekvämt att lufsa runt hemma i total brist på ambition, känna hur den själsliga termometern normaliseras. Mannens internetbank dummade sig i morse, men även den lugnade ner sig efter några timmar och blev samarbetsvillig, så räkningarna är betalda, vilket alltid känns lite skönt.

Ser dock fram emot att träffa ungarna imorgon! Den traditionsenliga rundan Drakborgen är utlovad. :)

2 kommentarer:

  1. Hej. Hur är allt nu i läsandets stund? Hoppas innerligt att du mår bra.
    Hoppas ni hade det roligt :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är bra fast jag är väldigt trött, men så blir det ju när jag har varit ute på äventyr. Vi hade det superbra!

      Kram!

      Radera