tisdag 29 april 2008

Väderrapport

Känner mig lite smått grinig idag, det kanske sitter i från terapin igår. Men det strålande vädret verkar hålla i sig idag också. Det är inte mörkt inuti, bara småmulet, så solen utanför kanske kan kompensera det.

Försummar nog mina vänner lite. Svårt det där för jag får dåligt samvete, men det blir jag ju inte mindre asocial av. Och det är inte ens säkert att de uppfattar det så, de kanske själva har fullt upp med sitt. Jaja.

Sjutton också vad jag stör mig på stavfelen, rättar hela tiden. Det är ett billigt pris för att må bättre. Jag är bara grinig så jag hakar upp mig på det.

Av buketten är de två rosa nejlikorna kvar. Jag satte dem i en smalare vas och där står de och ser vackra ut. Flowers rule!

Middag på fredag hos J och D. Vi har pratat ett tag om att ses men nu när det ska bli verklighet är jag nervös, osäker. Det känns som ett uppdrag, något att utföra för att få en guldstjärna i himlen, eller åtminstone i den moraliska bokföringen. Mitt huvud är överfullt av människor och jag vet inte riktigt hur jag ska få plats med fler. Jag behöver människor för att må bra, men det är inte alltid jag mår bra av människor.

Nu tappade jag ord igen. Grrr. Lika bra att ge upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar