måndag 24 februari 2014

Göte-kul

Hemma igen och tid för avrapportering. Helgen i Göteborg. Huvudarrangemanget var musikalen Familjen Addams, nördigt kul med många ordvitsar. Övriga begivenheter inkluderade räkor (ej rödlistade) och vin, impulsshopping, sena samtal om psykologi, krabbelur-frukost med fruktsallad, tv-spel, hämt-kina, titta på en familjemedlem på Vem vet mest, hockeyfinal, mera prat, krav-märkt kött och tomatsalsa, mera prat. Hemresan gick blixtsnabbt för jag fastnade i surfens vågor på mobilen.

Idag: en fysisk känsla av baksmälla (totala alkoholintaget var ett glas vin i fredags). Huvudvärk, yr, lätt illamående. Det enda som känns hanterbart är att krypa under täcket. Men det må vara hänt, jag hade jättetrevligt. Det är härligt att bli imponerad av sina barn.

10 kommentarer:

  1. Gott med en sväng till Götet och barnen! Kan aldrig vara fel.....
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alltid lika roligt :)

      Kram!

      Radera
  2. Kan förstå din baksmälla! Ni hann ju med ganska mycket:).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ändå jäktade vi inte. Jag är bara inte van att ha så mycket på gång samtidigt.

      Radera
  3. Oj vad du hunnit med! De där ungarna vet hur man ska roas. Jag är också sugen på en liten tripp till Göteborg, finns alltid massor att hitta på där.

    Njut av lugnet!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där har man alltid roligt!

      Tack, har gått i pyjamas hela dagen... dock har jag faktiskt borstat tänderna ;)

      Kram!

      Radera
  4. Vilken rolig helg, vad mycket ni har hunnit med. Det är nog värt lite baksmälla kan jag tänka mig. Hoppas att du iallafall har hämtat dig nu.
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev lite upp och ner här hemma i ett helt annat ärende, så jag är fortfarande en aning förvirrad. Jag och hönsen, liksom ;)

      Kram!

      Radera
  5. Svar
    1. Tack, ja när man nu har familj som man verkligen trivs ihop med så måste man se till att synas då och då. :)

      Radera