torsdag 27 januari 2011

Retur

Tack för uppmärksamheten, kram på er!

Jag hade ett par dagar då jag trots sömnmeds vaknade halv tre och tillbringade nätterna med att planera om vår lägenhet (halleluja för Ikeas katalog som app i mobilen). Därefter en natt då jag vaknade två och fick telepatiska budskap om att jag skulle kvävas om jag lade mig i sängen igen så satt hela natten på golvet och hallucinerade demoner. Så det blev en zombiespruta nästa morgon. Har sovit tio timmar inatt och känner mig som en kattspya, får ha personlig assistent hela helgen, men man får väl tänka positivt, den 18:e ska jag till frsören så till dess ska jag väl vara ute.


Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Åh! Pigga på och alla tankar till dig.

    SvaraRadera
  2. åh vad jobbigt..Överväger själv att lägga in mig för lite sömn, har ju 2 barn som är vaken om nätterna.
    Det hjälper inga tabletter i världen mot.
    Har fått börjat med voxra nu, rädd för ev biverkningar.

    Ska skriva till tidningen, och som du skriver så vill jag läsa och godkänna först.
    kram och var rädd om dig

    SvaraRadera