måndag 17 januari 2011

Nattfågel

Jag hade velat kommentera andras bloggar men ordverifieringen funkar inte från mobilen. Så ni ska veta att jag tänker på er. (Och Charlyene, "introvert exhibitionist" är ett excellent uttryck som jag kan relatera till. )

Jag släckte lampan prick tio, låg och halvslumrade en stund, ni vet så där att man börjar drömma men fortfarande kan styra över drömmen. Jag åkte tåg som så ofta, men den här gången var det trevligt, det var fullt med söta djur på tåget.

Nu är dock klockan ett och jag är klarvaken. Tog aldrig någon sömnmedicin eftersom jag haft Cisordinol-sprutorna som kan söva en häst. Antar att den sista har gått ur kroppen nu. Men det känns rätt trevligt att sitta här i lugnet och bara tänka på saker. En sak jag faktiskt längtar efter är att laga mat!

Nej, man får väl fnula lite med mobilen tills nästa sömntåg infinner sig...

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Det verkar vara ett uttryck som fastnar hos folk. :)

    Hoppas att du fick sova tillslut. & att du får komma hem snart och laga mat.

    Kram!

    SvaraRadera