fredag 21 januari 2011

Långsträcka

Tack kära vänner!

Hade igår starka katastrofkänslor angående idag. Till min stora förvåning vaknade jag kav lugn med de tvångsmässiga monstren borta. Ser ut som jag överlever ännu en dag.

Märkligt hur man kan vänja sig vid att alltid vara skuggad. Men jag saknar grymt att kunna få gå utomhus. Fast det blir så här över helgen också.

Tidigare jobbade ju min dr B här på avd men han har bytt tjänst. Nu jobbar dr A här istället. Kanske får jag henne som fast läkare istället, de skulle diskutera saken. Jag gillar båda så det blir bra vilket som.

Herregud så mycket mat och kaffe det blir här...


Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Tyvärr finns det ju inte så mycket annat att göra än att äta & dricka kaffe på låsta avdelningar. :(

    Hoppas att du snart får iaf ta en promenad & att lugnet håller i sig!

    Kram!

    SvaraRadera